X
تبلیغات
کانگ فوتوآ

کانگ فوتوآ

کنگان

عکس ها


img_0172.jpg

img_0170.jpg

+ نوشته شده در  شنبه سی ام شهریور 1392ساعت 9:15  توسط محمد جواد طهماسبی  | 

عکس های همایش


13.jpg


12.jpg

+ نوشته شده در  شنبه سی ام شهریور 1392ساعت 8:48  توسط محمد جواد طهماسبی 

استاد رحتمی


copy of we.jpg


copy (4) of [poii.jpg

+ نوشته شده در  شنبه سی ام شهریور 1392ساعت 8:42  توسط محمد جواد طهماسبی 

ترتیب خط و تعداد حرکات خط های کانگ فو توآ


adadekhatha.gif

+ نوشته شده در  جمعه بیست و نهم شهریور 1392ساعت 8:43  توسط محمد جواد طهماسبی 

عکس

استاد دهقانیان

img007.jpg

+ نوشته شده در  جمعه بیست و نهم شهریور 1392ساعت 8:36  توسط محمد جواد طهماسبی 

عکس های قدیمی کلاس اندیشه

نفرات حاضر در عکس از راست : فردین صدیقی - عباس مکیان - استاد نادر احمدی - منصور محیسن - محمد جواد طهماسبی .

9-19-2013 6-08-27 am.jpg

نفرات : عباس مکیان ، محمد جواد طهماسبی ، استاد نادر احمدی ، هادی انوبیده

dscf0353.jpg

اجرای تکنیک توسط : محمد جواد طهماسبی

file0054.jpg

محمد جواد طهماسبی و استاد فاضل جامعی فر

file0091.jpg

اجرای ضربه توسط : محمد جواد طهماسبی و استاد جامعی فر

file0106.jpg


+ نوشته شده در  جمعه بیست و نهم شهریور 1392ساعت 8:15  توسط محمد جواد طهماسبی  | 

اجــــــرای تکنیک ( man to ma ) توســــط پروفسور میرزایی

+ نوشته شده در  دوشنبه پنجم فروردین 1392ساعت 19:2  توسط محمد جواد طهماسبی  | 

باشـــگاه ( اندیشه ) زیر نظــــــــــر استـــــــاد نادر احمــــــــــدی

 اندیشه.jpg

+ نوشته شده در  دوشنبه پنجم فروردین 1392ساعت 18:35  توسط محمد جواد طهماسبی  | 

عکس های از استاد ( رحمت یوســــــفی )

43.jpg

3.jpg

26.jpg


+ نوشته شده در  دوشنبه پنجم فروردین 1392ساعت 17:56  توسط محمد جواد طهماسبی  | 

کــــــــــــــانگ فوتوآ

2012-07-05 06-45-00 ب.jpg
+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و پنجم مرداد 1391ساعت 11:29  توسط محمد جواد طهماسبی  | 

کانگ فوتوآ- عکس ( اجرای ضربه یته پرنده : توسط محمد جواد و فاضل )

160000.jpg

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و دوم خرداد 1391ساعت 18:17  توسط محمد جواد طهماسبی  | 

چند راه حل برای رفع گرفتگی عضله


توقف اگر در حال ورزش کردن هستید و احساس می کنید که ماهیچه هایتان درد گرفته اند سعی نکنید آن را نادیده بگیرید، بایستید وادامه ندهید .زیرا ممکن است به شدت آ سیب ببینید

در صورت فشار و شدت، عضله مورد نظر را بکشید و آ نرا محکم ماساژ  دهید، حتما" متوجه گرفتگی به شکل یک گره سفت شده زیر پوستتان می شوید،  آن را به سمت مخالف گرفتگی با دستتان لمس کنید و بکشید، مانند ماهیچه پشت پا

مراقب باشید پس از بهبود گرفتگی  به سرعت سراغ ورزش سنگین نروید و آرام آرام از نو شروع کنید

گرفتگی را گرم نکنید گرما دردتان را بیشتر میکند، ابتدا احساس خوبی دارد ولی مدتی بعد دردتان بیشتر میشود واگر  اصرار دارید آن را گرم کنید  بیش از  ۲۰ دقیقه این کار را ادامه ندهید

اگر میدانید که هنگام ورزش از ماهیچه هایتان بیش از حد کار کشیده اید بلا فاصله یک دوش آب سرد  بگیرید

کار دیگری که می توانید بکنید شوک دادن به محل گرفتگی است، چهار دقیقه گرم کردن. یک دقیقه گذاشتن یخ، پس از  چهار روز جواب میدهد. آنگاه دوش آب گرم بگیرید

خوردن مسکن هایی همچون ایبوپروفن می تواند به دردتان کمک کند و آن را کمی تسکین دهد

از کرم های گرم و سرد کننده استفاده نکنید، چون بروی سطح پوست اثر میگذارد و به عضله ثمری نمیرساند و احتمال حساسیت نیز وجود دارد

حرکت کنید، پیاده روی شاید سخت باشد ولی بهترین کار است، بیست دقیقه به آرامی راه بروید  

شنا کنید آب سرد به عضله شما کمک میکند تا به حد مطلوبی برسد

معمولاً پس از یک ورزش سنگین ابتدا درد زیادی احساس نمیکنید ولی پس از دو روز دردتان بیشتر میشود، نترسید اوضاع عادی است

اگر هوا سرد است حتما عضله گرفته را خوب بپوشانید

نقاطی که میدانید دچار گرفتگی میشود را با پوشیدن پوشاکی از نوع استرچ چسبان محفوظ  نگهدارید

حـــد خود را بدانید  شما بهتر میدانید که چه مقدار  ورزش شما را از پا درمی آورد و چقدر فشار برای بدنتان کافی است

کلسیم کافی به بد نتان برسانید که گاهی اوقات گرفتگی های زیاد به خاطر کمبود کلسیم است

در طول روز یک یا دو موز بخورید زیرا پتا سیم موجود در آن از گرفتگی ها جلوگیری میکند

نوشیدن شیر و آب به مقدار زیاد در طول روز را فراموش نکنید

تمرکز و ایجاد روحیه شاد نقش موثری در تولید هورمون سازی در بدن و وضعیت بهتر سیستم عصبی در محل گرفتگی دارد

در صورت گرفتگی عضله  نرمش را به صورت تعداد کمتر و آرام هر روز انجام دهید


+ نوشته شده در  جمعه بیست و دوم اردیبهشت 1391ساعت 8:28  توسط محمد جواد طهماسبی  | 

عکس ها



+ نوشته شده در  یکشنبه سوم اردیبهشت 1391ساعت 11:54  توسط محمد جواد طهماسبی  | 

کلیپ شکستن کوزه

اجرای تکنیک توسط : محمد جواد طهماسبی

http://upload7.ir/images/34169966539162994241.jpg

 

دانلود فیلم

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و هفتم شهریور 1390ساعت 10:36  توسط محمد جواد طهماسبی  | 

اجرای خط ده ( رکی ما ) از استاد دهقانیان

 10.jpg


جهت دانلود فیلم پایین کلیک کنید 

اجرای خط ده رکی ما توسط استاد دهقانیان

+ نوشته شده در  جمعه بیست و پنجم شهریور 1390ساعت 11:58  توسط محمد جواد طهماسبی  | 

ترتیب شکل (شالهای کانگ فوتوآ)

gitkha1.gif 


gitkha2.gif

 


+ نوشته شده در  یکشنبه سیزدهم شهریور 1390ساعت 9:52  توسط محمد جواد طهماسبی  | 

شکل هندسی خطوط کانگ فوتوآ

 

خط یک :

1.jpg

   خط دو :

2.jpg

خط سه :

خط چهار :

 هندسی خط 4.jpg

خط پنج :

 هندسی خط 5.jpg

+ نوشته شده در  یکشنبه سیزدهم شهریور 1390ساعت 9:48  توسط محمد جواد طهماسبی  | 

گرفتگی عضله در کانگ فو توآ

 

اگر ورزش را بطور مداوم ادامه دهید، درد عضلانی ناشی از آن برایتان غیر قابل تحمل نمیشود

در هر حال امکان دارد بر اثر فشار ورزش این مورد برایتان پیش بیاید

چند راه حل برای رفع گرفتگی عضله :

لطفاً به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه دهم شهریور 1390ساعت 15:46  توسط محمد جواد طهماسبی  | 

ضربه (یته پرنده ) استاد میرزایی

http://www.kungfutoairi.com/tasavir-mirzaie/mirzaie13.jpg
+ نوشته شده در  سه شنبه دوم شهریور 1389ساعت 0:39  توسط محمد جواد طهماسبی 

استاد میرزایی



http://www.kungfutoairi.com/tasavir-mirzaie/mirzaie4.jpg

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و ششم مرداد 1389ساعت 17:0  توسط محمد جواد طهماسبی  | 

اجرای خط 4 کانگ فو توآ توسط استاد همایون خوشگویی

+ نوشته شده در  چهارشنبه سی ام تیر 1389ساعت 10:30  توسط محمد جواد طهماسبی  | 

گرم کردن بدن در کانگ فو توآ

گرم کردن بدن قبل از تمرين دو فايده دارد :

الف - با اين کار موجب ميشويد اسيد های چرب بدنتان به تدريج وارد جريان خون شود تا به جای قند خون، به مصرف برسند. اين موضوع بسيار مهم است اگر بدنتان را گرم نکنيد ممکن است ورزش تان بصورت  غير هوازی عمل کند و چربی نسوزاند. هنگام گرم کردن  بايد ضربان  قلبتان شديد نباشد.

ب - مزيت ديگر گرم کردن اين است که مانع گرفتگی عضلات تان ميشويد. مدت گرم کردن بايد دست کم حدود  ۱۵ دقيقه باشد. اين امر به بدن اجازه میدهد تا به تدريج خون را به نقاطی که نياز بيشتری دارند برساند و نياز عضلات از اندام های مهم بدن تامين نشود )اندامهایی مانند قلب، کبد، کليه، مغز(  با اين کار کمک بزرگی به سلامتی تان میکنيد و مانع آسيب رساندن به دستگاههای بدنتان ميشويد

+ نوشته شده در  یکشنبه بیستم تیر 1389ساعت 2:5  توسط محمد جواد طهماسبی  | 

عکس 1


 

 
javad-kang fo new 2006 @2com.jpg
+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و نهم مهر 1388ساعت 23:8  توسط محمد جواد طهماسبی  |